مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 10:352021-01-06سياسي

نظارت بهداشتی بر حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران


معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم در حالی بازگشایی برخی اماکن متبرّکه در قم را بدون مشکل نگران کننده دانست که معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی از این امر ابراز نگرانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، یونس عالی پور در نشست امروز ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با اشاره به تذکر استاندار قم مبنی بر ضرورت بازگشایی پلکانی برخی اماکن متبرّکه و همچنین تداوم إعمال نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی اظهار کرد: این اماکن مانند حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران به شکل روزانه مورد رصد قرار می گیرند.

وی اضافه کرد: البته حجم برنامه ها در اماکن متبرّکه استان بیشتر شده است، اما همچنان مشکل نگران کننده ای وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم همچنین خاطر نشان کرد: تلاش خواهد شد تا مجوّزهای ستاد ملی مبارزه با کرونا برای بازگشایی برخی شبستان های حرم مطهر حضرت کریمه اهل بیت (س) اخذ شود.

عالی پور در عین حال از بهبود شرایط در این موضوع سخن گفت و بیان داشت: کمک می کنیم تا این موضوع به سمت بهبود شرایط پیش برود.

البته معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم در حالی این سخنان را در نشست امروز ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مطرح کرد که معاون بهداشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بهداشتی بر حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران

نظارت بهداشتی بر حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران