مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 10:002021-01-06اقتصادي

پرداخت 28 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در سنندج


معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری سنندج گفت: امسال 28 میلیارد و 544 میلیون تومان به مشاغل بخش خصوصی که به دلیل کرونا آسیب دیده بودند پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سودابه ضرغام نژاد در جمع رسانه های خبری استان در سنندج ، با اشاره به توزیع بسته های معیشتی به اقشار آسیب پذیر ناشی از کرونا از سوی فرمانداری سنندج، اظهار کرد: فرمانداری با برنامه ریزی هدفمند در راستای خدمت به مردم و حل مشکلات معیشتی اقدام به توزیع بسته های معیشتی کرده است.

وی اظهارکرد: افرادی که از توانایی مالی پایینی برخوردار بودند شناسایی شدند و بسته های حمایت معیشتی در میان آنها توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع سه مرحله بسته حمایت معیشتی دولت گفت: در خرداد امسال 6 هزار و 528 بسته، اواخر شهریور سه هزار و 264 بسته در بخش یارانه کرونایی در سنندج توزیع شده است.

وی تصریح کرد:  از ابتدای سال جاری تاکنون 14 هزار و 203 بسته معیشتی در میان اقشار آسیب پذیر ناشی از کرونا در سنندج توزیع شده است.

به گفته وی، بسته های کمک معیشتی به افراد آسیب پذیر ناشی از کرونا در چهار بخش تابعه کلاترزان، سیروان، مناطق حاشیه شهر ، کانی کوزله، نایسر، عباس آباد،  رانندگان اتوبوس، کارگران ساختمانی توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 28 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در سنندج

پرداخت 28 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در سنندج