مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 09:552021-01-06اقتصادي

بیکاری در کرمانشاه، سبب ایجاد بار امنیتی می شود


فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف گفت: بیکاری در استان کرمانشاه سبب ایجاد بار امنیتی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمدنظر عظیمی ظهر امروز در نشست ویژه منطقه آزاد قصرشیرین که در سالن تدبیر و امید استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: نرخ بالای بیکاری در کرمانشاه و داشتن مرزهای مشترک با کشور عراق بار امنیتی برای استان ایجاد می کند.

وی با اشاره به حساس بودن منطقه و موقعیت ویژه شهرستان قصرشیرین، افزود: ارتباط با دولت مرکزی عراق و دسترسی به اقلیم کردستان کشور همسایه از سمت قصرشیرین بسیار با اهمیت بوده به طوری که بر تمام جنبه های امنیتی، اجتماعی و اقتصادی استان تأثیرگذار است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف با بیان اینکه موقعیت جغرافیایی اشاره شده باید سبب تحول در معیشت مردم شود، تصریح کرد: بخشی از 371 کیلومتر مرز مشترک کرمانشاه با کشور عراق توسط نیروهای ارتش جمهوری اسلامی و بخشی دیگر توسط سپاه پاسداران حفاظت می شود که مشکلات معیشتی و مرزنشینی، کنترل مرزها را تحت تأثیر قرار می دهد.

عظیمی با اشاره به اینکه حوادث رخ داده در عراق و ناامنی های موجود در این کشور مرزهای ما را متأثر کرده، گفت: در سال های اخیر کشورهای دیگر جایگاه ایران را در عراق گرفته اند که این موضوع نیز تأثیرات بسیاری به جای گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری در کرمانشاه، سبب ایجاد بار امنیتی می شود

بیکاری در کرمانشاه، سبب ایجاد بار امنیتی می شود