مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 09:552021-01-06سياسي

مراسم ارتحال آیت الله مصباح یزدی صبح فردا در شیراز برگزار می شود


معاون فرهنگی نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس گفت: مراسم ترحیم و بزرگداشت مرحوم ایت الله شیخ محمد تقی مصباح یزدی صبح فردا در شیراز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی مشفقیان ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری مراسم ترحیم و بزرگداشت مرحوم آیت الله شیخ محمد تقی مصباح یزدی در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر شاهچراغ (ع) در روز پنج شنبه خبر داد.

وی در ادامه افزود: مرحوم آیت الله مصباح یزدی علاوه بر آنکه علّامه و متفکری برجسته بود، لسان گویای دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف تاریخی نیز محسوب می شد و نقش آفرینی ایشان در مقابله با انحرافات فکری، عقیدتی و سیاسی موجب بغض و کینه شدید دشمنان انقلاب اسلامی نسبت به این عالم برجسته شده بود.

معاون فرهنگی دفتر امام جمعه شیراز در ادامه تصریح کرد: به همین دلیل، برگزاری مراسم بزرگداشت و تبیین اندیشه ها و سیره عملی حضرت آیت الله مصباح یزدی، یک وظیفه و رسالت مهم محسوب می شود.

مشفقیان ضمن اشاره به جزییات این مراسم گفت: این مراسم از ساعت 10 صبح در مورخ پنج شنبه 18 دی ماه در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حفظ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت ضوابط بهداشتی، با سخنرانی مجازی آیت الله شب زنده دار عضو فقهای شورای نگهبان و آیت الله دژکام نماینده مقام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم ارتحال آیت الله مصباح یزدی صبح فردا در شیراز برگزار می شود

مراسم ارتحال آیت الله مصباح یزدی صبح فردا در شیراز برگزار می شود