مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 08:552021-01-06دانش

کتاب «مبانی و مفاهیم یادگیری الکترونیکی»منتشر شد


کتاب «مبانی و مفاهیم یادگیری الکترونیکی» تألیف الهام اکبری، عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس توسط انتشارات جهاد دانشگاهی واحد تهران روانه بازار کتاب شد.

- کتاب مبانی و مفاهیم یادگیری الکترونیکی تألیف الهام اکبری، عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس توسط انتشارات جهاد دانشگاهی واحد تهران روانه بازار کتاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب مبانی و مفاهیم یادگیری الکترونیکی تألیف الهام اکبری، عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس دی ماه 1399 از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی واحد تهران منتشر شد.

با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جهان و کشور ایران و ضرورت پیگیری امور آموزش در سطوح مختلف تحصیلی از مدارس تا دانشگاه ها به صورت غیر حضوری و الکترونیکی در بستر فضای مجازی، این کتاب یک منبع غنی و ضروری برای اساتید دانشگاه ها و همچنین معلمان مدارس است تا ضمن آشنایی با مبانی و مفاهیم یادگیری الکترونیکی به بهترین شکل در مسیر انجام این نوع آموزش گام بردارند.

این کتاب که حاصل تلاش های تخصصی، علمی و دانشگاهی مؤلف در چند سال اخیر در حوزه بادگیری الکترونیکی است و با بهره گیری از جدیدترین منابع معتبر و علمی روز جهان و در 7 فصل به رشته تألیف درآمده است، می تواند به عنوان یک منبع درسی غنی، موثق و معتبر برای رشته های مرتبط در سطح دانشگاه های کشور مورد است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «مبانی و مفاهیم یادگیری الکترونیکی»منتشر شد

کتاب «مبانی و مفاهیم یادگیری الکترونیکی»منتشر شد