مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 08:552021-01-06دانش

سردیس سردار سلیمانی در دانشگاه شهید باهنر کرمان رونمایی شد


سردیس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور معاون فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه شهید باهنر کرمان رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو بسیج در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شده بود، ابتدا غلامرضا غفاری از تندیس سردار دل ها سپهبد شهید قاسم سلیمانی، چهره مقاومت (روبه روی دانشکده ادبیات دانشگاه شهید باهنر کرمان) رونمایی کرد.

وی سپس گفت: خوشبختانه به برکت خون شهیدان، هرگاه نام شهید و نام ساداتشان اباعبدالله حسین (ع) و نام شهیدان دانشگاهی تمامی مراکز آموزش عالی کشور به میان می آید، شاهد وحدت نظر و نقش آفرینی شایسته ای مؤسسات و مراکز هستیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم افزود: اگر از روز شنبه 13 دیماه 99 رصد کنیم وضعیت مراکز آموزش عالی کشور را خوشبختانه در همه واحدهای آموزشی در سراسر کشور می بینیم که نسبت به اولین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین دیگر شهیدان و بزرگواران همه ورود داشتند و این برای نظام آموزش عالی کشور مایع مباهات و اقتدار است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: اولین سالگرد شهید بزرگوار و قهرمان ملی با ایام شهادت شهیدان دانشجو در 16 دیماه 1359 مصادف شده است؛ فاصله بین 31 شهریورماه تا 16 دیماه فاصله زیادی نیست ولی در همان روزها و ماه های اول می بینیم که دانشج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردیس سردار سلیمانی در دانشگاه شهید باهنر کرمان رونمایی شد

سردیس سردار سلیمانی در دانشگاه شهید باهنر کرمان رونمایی شد