مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 08:452021-01-06دانش

تصمیم گیری در مورد سهمیه های کنکور به شورای عالی انقلاب فرهنگی داده شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه 349 شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی به ریاست منصور غلامی وزیر علوم، - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تصمیم گیری در مورد سهمیه های کنکور به شورای عالی انقلاب فرهنگی واگذار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه 349 شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی به ریاست منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و با حضور سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

دستور اول جلسه ادامه بررسی و جمع بندی نهایی موضوع بومی گزینی در کنکور سراسری بود.

در همین رابطه سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این نکته که مناسب است لایحه ای که در مورد سهمیه ها توسط وزرای محترم علوم و بهداشت به دولت ارسال شده بود و دولت هم آن را جهت تصمیم گیری به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارجاع داده است را بررسی کنیم و پس از کارشناسی و تصویب در این شورا به عنوان دستور، در صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی طرح موضوع شود.

وی افزود: با توجه به حضور ریاست محترم مجلس شورای اسلامی و رؤسای کمیسیون های مربوطه و با توجه به تقدم شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص ورود به موضوع سهمیه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیری در مورد سهمیه های کنکور به شورای عالی انقلاب فرهنگی داده شد

تصمیم گیری در مورد سهمیه های کنکور به شورای عالی انقلاب فرهنگی داده شد