مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 08:402021-01-06بين الملل

ترامپ دستور ممنوعیت انجام معاملات با 8 اپلیکیشن چینی را صادر کرد


رییس جمهور در حال کناره گیری آمریکا با اشاره به نگرانی ها نسبت به حریم خصوصی داده ها، دستور اجرایی را برای ممنوع کردن انجام معاملات با هشت اپلیکیشن چینی صادر کرد.

- رییس جمهور در حال کناره گیری آمریکا با اشاره به نگرانی ها نسبت به حریم خصوصی داده ها، دستور اجرایی را برای ممنوع کردن انجام معاملات با هشت اپلیکیشن چینی صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، این دستور که ظرف چهل و پنج روز اجرایی می شود، انجام معاملات با اپلیکیشن هایی چون Alipay ، CamScanner ، QQ Wallet ، SHAREit ، Tencent QQ ، VMate ، WeChat Pay و WPS Office را ممنوع می کند.

این دستور تلاش های قبلی دونالد ترامپ، رییس جمهور در حال کناره گیری آمریکا برای ممنوع کردن استفاده از اپلیکیشن های وی چت و تیک تاک به دلایل مشابه را تقویت می کند.

ترامپ در این دستور گفت: آمریکا ارزیابی کرده که تعدادی از اپلیکیشن های ارتباطاتی چینی به طور خودکار حجم وسیعی از اطلاعات میلیون ها کاربر در آمریکا را به دست می آورند که شامل اطلاعات قابل شناسایی و اطلاعات خصوصی حساس هستند و به جمهوری خلق چین و حزب کمونیست چین اجازه می دهد تا به اطلاعات شخصی و اطلاعات مربوط به دارایی آمریکایی ها دسترسی پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ دستور ممنوعیت انجام معاملات با 8 اپلیکیشن چینی را صادر کرد

ترامپ دستور ممنوعیت انجام معاملات با 8 اپلیکیشن چینی را صادر کرد