مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 08:252021-01-06سياسي

آمار 86 درصدی رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور


میزان رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در کشور به 86 درصد رسیده است که البته باید برای رسیدن به وضعیت ایده ال تلاش های بیشتری صورت گیرد.

- سخنگوی وزارت بهداشت گفت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در کشور به 86 درصد رسیده است که البته باید برای رسیدن به وضعیت ایده ال تلاش های بیشتری صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیماسادات لاری - ناظر عالی وزیر بهداشت در اجرای طرح شهید سردار قاسم سلیمانی در استان های شمالی کشور در سفر به استان مازندران و در نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان آمل که با حضور علیرضا شریعت - فرماندار این شهرستان و همچنین رضا حاجی پور - نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور به شرایط خوبی رسیده که البته باید برای رسیدن به نتایج مطلوب تر تلاش مضاعفی کرد.

وی گفت : رسیدن به عدد 86 درصد در رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور نتیجه تلاش جمعی بود و خوشبختانه مردم و گروه های مختلف اجتماعی و مردمی هم در خروج سریع کشور از پیک سوم کرونا کمک کار بزرگی بودند که این امر بسیار ستودنی و قابل ستایش است.

کشور به سمت ثبات شیوع ویروس کرونا با طی مسیر کاهشی قرار گرفته است ناظر عالی وزیر بهداشت در اجرای طرح شهید سلیمانی در استان های شم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار 86 درصدی رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور

آمار 86 درصدی رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور