مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 08:202021-01-06اقتصادي

شناسایی انبار قاچاق لوازم خانگی به ارزش 4 هزار میلیارد ریال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا دهقانی نیا در مورد وضعیت مبارزه با قاچاق لوازم خانگی گفت: در حوزه تولید لوازم خانگی نرخ تولید افزایش یافته است و با هماهنگی های انجام شده با وزارت صنعت، - سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به لزوم نصب شناسه کالا بر روی تولیدات لوازم خانگی، گفت: با اقدامات انجام شده در منطقه شورآباد یک انبار قاچاق لوازم خانگی به ارزش 4 هزار میلیارد ریال شناسایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا دهقانی نیا در مورد وضعیت مبارزه با قاچاق لوازم خانگی گفت: در حوزه تولید لوازم خانگی نرخ تولید افزایش یافته است و با هماهنگی های انجام شده با وزارت صنعت، معدن و تجارت اقداماتی در خصوص تولید در حال انجام است تا کمبودی در این زمینه وجود نداشته باشد و نیاز مردم به لوازم خانگی تامین شود.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه برای مبارزه با قاچاق لوازم خانگی باید عرضه، دپو و انبارش کالای قاچاق با خطر پذیری مواجه شود، افزود: این زیرساخت را تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای ما فراهم کرده است.

وی با اشاره به لزوم داشتن کد شناسه و رهگیری لوازم خانگی از مبدا تولید بیان داشت: با توجه به ممنوعیت واردات لوازم خانگی، بازرسین ما در صورت بازدید از یک ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی انبار قاچاق لوازم خانگی به ارزش 4 هزار میلیارد ریال

شناسایی انبار قاچاق لوازم خانگی به ارزش 4 هزار میلیارد ریال