مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 08:052021-01-06سياسي

دیدار دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و مفتی اعظم سوریه


حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با دکتر شیخ احمد بدرالدین حسون، مفتی اعظم سوریه دیدار و گفت و گو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا ستود و در ادامه افزود: مشکل ما امروز وجود تلویزیون و شبکه های ماهواره ای معاند اسلام است که به نام مذهب یا دانشگاه های اسلامی سخن می گویند اما همه آنها دشمنی و تفرقه را میان مسلمانان گسترش می دهند و هیچ نشانه ای از محبت و وصال و عرفان در آنها نیست.

بلکه تمام تلاششان ایجاد تفرقه و جلوگیری از وحدت مسلمانان است.

مفتی اعظم سوریه با بیان اینکه مشکل اصلی سوریه، آمریکا است، اظهار داشت: الان آمریکایی ها می خواهند کشورهای اسلامی را تجزیه کنند و بدین خاطر در حال تفرقه انگیزی بین مناطقی همچون کشمیر و کردستان عراق و سوریه و … هستند و سعی در ایجاد کشورهایی متشتت دارند.

وی افزود: وقتی تکفیری ها به نام دولت اسلامی، فعالیت خود را در سوریه و عراق آغاز کردند و کردها، علویان، اهل سنت و شیعه درگیر شدند، شهید سلیمانی وارد معرکه شد و در یاری کردن به مردم سنی و شیعه به صورت یکسان اقدام می کرد و می گفت: با همدیگر همکاری و تعاون داشته باشید و بدین دلیل در بین جامعه سوریه از استقبال ویژه ای برخوردار بود و هرکجا می رفت با استقبال خاصی روبرو می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و مفتی اعظم سوریه

دیدار دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و مفتی اعظم سوریه