مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 08:002021-01-06اقتصادي

معدوم سازی 2 تن خوراکی و نوشیدینی غیراستاندارد در قشم


مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از انجام 6 هزار 160 مورد گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی، بنگاه های اقتصادی، مراکز تجاری و خدماتی در قشم طی 9 ماهه سال جاری خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از انجام 6 هزار 160 مورد گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی، بنگاه های اقتصادی، مراکز تجاری و خدماتی در قشم طی 9 ماهه سال جاری خبر داد.

هرمز امیری در گفت و گو با ایسنا منطقه خلیج فارس از قشم، با بیان این مطلب، اظهار کرد: در این مدت 1052 مورد اخطاریه و 1265 مورد تذکر شفاهی و 125 مورد تذکر کتبی برای اصناف فعال صادر شده است.

وی ادامه داد: همچنین در 9 ماهه سال جاری 81 مورد پلمب واحدهای صنفی متخلف صورت گرفته و بیش از 88 مورد از پرونده تخلفات اصناف برای اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شده است.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم افزود: در این مدت همچنین 63 مورد بخشنامه برای صنوف صادر گردیده و تعداد 162 مورد اقلام مختلف غیرمجاز معادل 2 تن مواد خوراکی و نوشیدنی غیراستاندارد و تاریخ مصرف گذشته معدوم سازی شده است.

به گفته امیری واحدهای صنفی قشم، تحت بازرسی و رصد روزانه قرار داشته و در صورت هرگونه تخلف اعم از کم فروشی، گران فروشی، تقلب، احتکار و اخفاء کالا، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه، فروش اجناس غیربهداشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدوم سازی 2 تن خوراکی و نوشیدینی غیراستاندارد در قشم

معدوم سازی 2 تن خوراکی و نوشیدینی غیراستاندارد در قشم