مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 07:252021-01-06سياسي

دیوان محاسبات برای جبران ضرر و زیان وارده به بیت المال تلاش می کند


معاون حقوقی، مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور گفت: گزارش تفریغ بودجه سال 98 تخلفات و انحرافات زیادی را در بخش احکام نشان می دهد.

- معاون حقوقی، مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور گفت: گزارش تفریغ بودجه سال 98 تخلفات و انحرافات زیادی را در بخش احکام نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دیوان محاسبات، محسن عمرانی با حضور در برنامه تلویزیونی شبکه سه سیما، از گزارش تفریغ بودجه سالانه به عنوان تنها گزارشی که در قانون اساسی آمده است، یاد کرد و گفت: بنابر اهمیت این گزارش، اصل 55 قانون اساسی، دیوان محاسبات کشور را موظف کرده است که گزارش تفریغ بودجه سالانه را تهیه و ضمن ارائه به مجلس، آنرا در دسترس عموم قرار دهد.

عمرانی با بیان اینکه گزارش تفریغ بودجه سال 98 با تدبیر بذرپاش رییس کل دیوان محاسبات کشور و با تلاش شبانه روزی همکاران یک ماه زودتر از موعد قانونی به مجلس ارائه شد، افزود: این گزارش در دسترس عموم مردم قرار گرفته و همه می توانند با مراجعه به سایت دیوان محاسبات کشور از آن بهره لازم را ببرند و از سوی دیگر پیشنهادات دیوان محاسبات در این گزارش مورد استفاده اعضای کمیسیون تلفیق در بررسی لایحه بودجه 1400 می باشد.

عمرانی گفت: گزارش تفریغ بودجه سال 98 تخلفات و انحرافات زیادی را در بخش احکام نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوان محاسبات برای جبران ضرر و زیان وارده به بیت المال تلاش می کند

دیوان محاسبات برای جبران ضرر و زیان وارده به بیت المال تلاش می کند