مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 07:102021-01-06سياسي

مکتب حاج قاسم در نگاه مسؤولان قشم


برای تلفیق نقش مسؤولان و اصحاب رسانه در تبیین ابعاد مکتب سلیمانی با جمعی از مسوولان فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جزیره قشم به گفت وگو نشسته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، هر مکتب از ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ویژه ای برخوردار بوده که ممکن است بُعدی از آن نسبت به سایر ابعاد دارای برجستگی بیشتری باشد.

همچنین مکاتب مختلف دارای ویژگی های ممتاز و متمایز کننده ای هستند که متقاعدسازی جامعه بشری در سطح خرد و کلان برای گرایش و عمل بر مبنای آن نیازمند تبیین دقیق و موی شکافانه اصول و شاخصه ها آن می باشد.

بنابراین با تاکید رهبر معظم انقلاب بر نگرش به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک مکتب، اصحاب قلم و رسانه، مسوولان و صاحبان تریبون در کنار همزیستان آن شهید والامقام در تبیین و جهت دهی جامعه برای حرکت به سمت و سوی سیره عملی شهید سلیمانی رسالتی سنگین بر دوش دارند.

در همین راستا برای تلفیق نقش مسوولان و اصحاب رسانه به منظور تبیین ابعاد مکتب سلیمانی و اثر بخشی پیش از پیش قلم فرسایی در این زمینه با جمعی از مسوولان فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جزیره قشم به گفت وگو نشسته ایم.

حفظ نظام اسلامی بارزترین شاخصه مکتب سلیمانی حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم در این رابطه معتقد است: مکتب حاج قاسم همان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب حاج قاسم در نگاه مسؤولان قشم

مکتب حاج قاسم در نگاه مسؤولان قشم