مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 07:002021-01-06اجتماعي

پلیس فتا: اپلیکیشن شاد برای کلیه دانش آموزان رایگان است


رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا تاکید کرد: استفاده از اپلیکیشن شاد برای کلیه دانش آموزان رایگان است و به روز رسانی آن هم هیچ هزینه ای ندارد.

- رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا تاکید کرد: استفاده از اپلیکیشن شاد برای کلیه دانش آموزان رایگان است و به روز رسانی آن هم هیچ هزینه ای ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ علی محمد رجبی اظهارکرد: در روزهای اخیر با توجه به شروع امتحانات دی ماه دانش آموزان شاهد ارسال پیام ها و پیامک هایی با عنوان به روز رسانی اپلیکیشن شاد از سوی برخی مجرمان سایبری هستیم.

در این پیام ها از دانش آموزان خواسته شده اپلیکیشن شاد خود را به روز کنند و برای به روزرسانی هم باید مبلغ 2000 تومان هزینه پرداخت کنند.

در غیر این صورت اپلیکیشن شاد آنها غیر فعال شده است و دیگر خدماتی به آنان ارائه نمی دهد.

وی افزود: این پیام ها از سوی مجرمان سایبری برای دانش آموزان ارسال می شود و هدف آنها چیزی جزء کلاهبرداری و سرقت اطلاعات بانکی نیست.

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا ادامه داد: دانش آموزان و خانواده های آنان اصلا به این پیام ها توجه نکنند و به لینک های ارائه شده در این پیام ها مراجعه نکنند چراکه درگاه های معرفی شده در این پیام ها درگاه فیشینگ بوده و برای سرقت اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس فتا: اپلیکیشن شاد برای کلیه دانش آموزان رایگان است

پلیس فتا: اپلیکیشن شاد برای کلیه دانش آموزان رایگان است