مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 06:452021-01-06سياسي

7350 نوزاد زنجانی در آب متولد شده اند


مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: از نیمه دوم سال 95 تاکنون بیش از 7350 مورد زایمان در آب در بیمارستان های تامین اجتماعی استان به وقوع پیوسته که سبب کاهش چشم گیر سزارین در استان شده است.

- ایسنا/زنجان مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: از نیمه دوم سال 95 تاکنون بیش از 7350 مورد زایمان در آب در بیمارستان های تامین اجتماعی استان به وقوع پیوسته که سبب کاهش چشم گیر سزارین در استان شده است.

علی محمدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بیمارستان های امام حسین (ع) و امید ابهر جزو فعال ترین مراکز در حوزه موالید بوده که در دوران شیوع کرونا نیز تعطیل نشده است، اظهار کرد: بیمارستان های مذکور در حوزه زایمان در آب سرآمد است؛ خاطرنشان می سازد زایمان در آب یکی از بهترین روش های تایید شده جهانی است.

وی در رابطه با تعداد زایمان در آب بیمارستان های تامین اجتماعی استان، افزود: از نیمه دوم سال 95 تاکنون بیش از 7350 مورد زایمان در آب در بیمارستان های تامین اجتماعی استان به وقوع پیوسته که سبب کاهش چشم گیر سزارین و رضایت مندی بالای خانم های باردار زنجانی شده است.

این مسئول در رابطه با مطالبات مراکز دانشگاهی، تصریح کرد: علی رغم وضعیت بد اقتصادی موجود در پرداخت مطالبات مراکز دانشگاهی کاملاً به روز هستیم و حدود صد درصد مراکز درمانی در سطح است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7350 نوزاد زنجانی در آب متولد شده اند

7350 نوزاد زنجانی در آب متولد شده اند