مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 06:302021-01-06اقتصادي

آبگیری 604 میلیون مترمکعب آب در سدسفیدرود/امسال 500 کیلومتر انهار لایروبی می شود


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان با اشاره به بارش مناسب باران در فصل پاییز و اولین ماه زمستان گفت: با توجه به میزان بارش صورت گرفته در استان گیلان تاکنون 604 میلیون مترمکعب معادل 58 درصد مخزن سدسفیدرود آبگیری شده و شرایط در این موقع از سال نرمال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، وحید خرمی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سد سفیدرود یکی از منابع آبی ارزشمند در استان گیلان است، اظهار کرد: سد سفیدرود در فصل زراعی به تأمین آب برای اراضی کشاورزی کمک بسیار زیادی کرده و نیمی از زمین های شالیزاری استان توسط آب سد سفیدرود سیراب می شوند.

وی با اشاره به بارش مناسب باران در فصل پاییز و اولین ماه زمستان گفت: با توجه به میزان بارش صورت گرفته در استان گیلان تاکنون 604 میلیون مترمکعب معادل 58 درصد مخزن سدسفیدرود آبگیری شده و شرایط در این موقع از سال نرمال است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان گیلان رهاسازی آب را منوط به ادامه دار بودن وضعیت آبگیری در سدسفیدرود دانست و افزود: در سال گذشته با توجه به شرایط و بارش مناسب رهاسازی آب به زمین های کشاورزی از اسفندماه آغاز شد لذا اگر روند آبگیری سد سفیدرود بر همین منوال ادامه پیدا کند امسال هم از اسفندماه رهاسازی آب انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبگیری 604 میلیون مترمکعب آب در سدسفیدرود/امسال 500 کیلومتر انهار لایروبی می شود

آبگیری 604 میلیون مترمکعب آب در سدسفیدرود/امسال 500 کیلومتر انهار لایروبی می شود