مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 06:302021-01-06فرهنگي

ترجمه «درآمدی بر فراروان شناسی کریستوفر بولاس» چاپ شد


کتاب «درآمدی بر فراروان شناسی کریستوفر بولاس» نوشته سارا نتلتون با ترجمه منصور ولی بیگی و نیره احمدی توسط انتشارات ارجمند منتشر و راهی بازار نشر شد.

- کتاب درآمدی بر فراروان شناسی کریستوفر بولاس نوشته سارا نتلتون با ترجمه منصور ولی بیگی و نیره احمدی توسط انتشارات ارجمند منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب درآمدی بر فراروان شناسی کریستوفر بولاس نوشته سارا نتلتون به تازگی با ترجمه منصور ولی بیگی و نیره احمدی توسط انتشارات ارجمند منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این کتاب با معرفی و توضیح مبانی نظریه ذهن بولاس به شیوه نظام مند، به سهم پردامنه کریستوفر بولاس در تکامل روانکاوی معاصر می پردازد.

آثار متعدد بولاس حول محور نظریه روانکاوی، فنون بالینی و آسیب شناختی روانی هستند.

درآمدی بر فراروان شناسی کریستوفر بولاس را می توان به زعم نویسنده اش، واژه نامه تخصصی بولاس و لذا دروازه ای به دنیای مفاهیم فراروانشناسانه وی دانست.

او تفکر روانکاوی را در حوزه هایی همچون ادبیات، معماری، تاریخ، انسان شناسی اجتماعی و سیاست هم به کار بسته، و سه رمان و یک مجموعه نمایشنامه نیز نوشته است.

با پیوند دادن نظریه و عمل، سلامت و آسیب شناسی، او ارتباط پیچیده جهانِ شخصیِ درونِ ذهنی را با جهان ابژه های بیرونی بررسی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترجمه «درآمدی بر فراروان شناسی کریستوفر بولاس» چاپ شد

ترجمه «درآمدی بر فراروان شناسی کریستوفر بولاس» چاپ شد