مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 06:152021-01-06سياسي

تجلیل از مدافعان سلامت «شیفت ایثار» بیمارستان ابرکوه


با کاهش روند ابتلا به بیماری کرونا در شهرستان ابرکوه، طی مراسمی به همت مدیران بیمارستان خاتم الانبیاء و به میزبانی دانشکده پیراپزشکی ابرکوه، - مدافعان و جهادگران سلامت که تحت عنوان نوبت ایثار به بیماران کرونایی خدمت می کردند، تجلیل شدند.

نوبت ایثار یا طرح شهید وحید زمانی نیا در راستای عملیاتی کردن برنامه های محرومیت زدایی کنگره بزرگداشت سرداران و 275 شهید شهرستان ابرکوه و در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور جهادگران برای کمک به کادر درمان و مدافعان سلامت، در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ابرکوه اجرا شد.

دکتر علی اکبر عسکرنژاد رییس بیمارستان ابرکوه شب گذشته در آیین تجلیل از 60 مدافع و جهادگر سلامت، اظهار کرد: در موج سوم کرونا شرایط سختی برای همه کادر درمان و پرسنل بیمارستان ایجاد شده بود تا جایی که مجموعه مدیریت بیمارستان به بن بست رسیده بود.

وی افزود: این در حالی بود که براساس آمارهای دانشگاه علوم پزشکی، ابرکوه بدترین شهر استان از نظر شیوع کرونا و جزء 43 شهرستان فوق بحرانی کشور بود.

عسکرنژاد در ادامه تصریح کرد: در این شرایط سخت نیروهای جهادی به کمک بیمارستان آمده و با انجام کارهایی از قبیل نظافت، جارو زدن، جا به جا کردن بیماران و دیگر اقدامات، از سیم خاردار نفس خود عبور کرده و کمک کردند از این بحران رهایی یاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از مدافعان سلامت «شیفت ایثار» بیمارستان ابرکوه

تجلیل از مدافعان سلامت «شیفت ایثار» بیمارستان ابرکوه