مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 06:102021-01-06اقتصادي

اجرای طرح طبیعت گردی در زنجان


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از آغاز اجرای طرح طبیعت گردی در استان با فروکش کردن شیوع ویروس کرونا خبر داد.

- علی خلیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آغاز اجرای طرح طبیعت گردی اظهار کرد: این طرح یکی از طرح های ملی توسعه گردشگری ورزشی ویژه بانوان است که در راستای افزایش سهم ورزش در اوقات فراغت این قشر ارزشمند برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: طبیعت گردی یکی از طرح های ملی توسعه گردشگری ورزشی ویژه بانوان است که در راستای افزایش سهم ورزش در اوقات فراغت این قشر ارزشمند برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این طرح یکی از طرح های ملی توسعه گردشگری ورزشی ویژه بانوان است که در راستای افزایش سهم ورزش در اوقات فراغت این قشر ارزشمند برگزار می شود.

خلیلی با بیان اینکه طرح طبیعت گردی خانواده با محوریت مادران و دختران و با عنوان سلامت پایدار، طبیعت ماندگار برگزار می شود؛ تصریح کرد: با بهره گیری از ظرفیت فعالیت های ورزشی می توانیم، غنی سازی اوقات فراغت را در قالبی تفریحی همراه با نشاط روحی و جسمی و در فضای اعضای خانواده فراهم کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ادامه داد: این طرح با همکاری و نظارت معاونت توسعه ورزش بانوان اداره کل، معاونت امور ورزشی، مسؤولین ورزش بانوان شهرستان ها، هیأت همگانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح طبیعت گردی در زنجان

اجرای طرح طبیعت گردی در زنجان