مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 06:052021-01-06سياسي

استقبال از دور جدید طرح ملی تلاوت/ برگزاری دور مقدماتی با حضور 700 نفر


دور جدید «طرح ملی تلاوت شباب الرضا» به دلیل شیوع کرونا بر بستر فضای مجازی کار خود را آغاز کرد و در گام نخست استقبال کم نظیری از این طرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس دور جدید طرح ملی تلاوت شباب الرضا به دلیل شیوع کرونا بر بستر فضای مجازی کار خود را آغاز کرد و در گام نخست استقبال جالبی از نام نویسی در این طرح شد.

حسین مقدم کیا دبیر طرح ملی تلاوت قرآن در گفت وگو با فارس درخصوص دور جدید طرح گفت: از ابتدای سال 1398 به دلیل محدودیت اجرای دوره ها در همه شهرستان ها و برای بهره مندی عموم مردم در سراسر کشور به فکر برگزاری دوره های غیرححضوری و مجازی افتادیم که با شیوع کرونا این کار سرعت گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا سامانه ای طراحی کردیم تا از طریق آن کار جذب قرآن آموز و برگزاری دوره ها انجام شود و با انجام این کار نام نویسی دور جدید آغاز شد.

مشارکت 28 استان در دور جدید طرح ملی تلاوت مقدم کیا با اشاره به استقبال از دور جدید طرح ملی تلاوت گفت: پس از پایان نام نویسی، بیش از 700 دختر و پسر نوجوان مستعد در تلاوت قرآن کریم از 28 استان برای دوره های جدید انتخاب شدند که در ادوار مختلف طرح بی نظیر بود و به این ترتیب مرحله اول آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از دور جدید طرح ملی تلاوت/ برگزاری دور مقدماتی با حضور 700 نفر

استقبال از دور جدید طرح ملی تلاوت/ برگزاری دور مقدماتی با حضور 700 نفر