مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 05:252021-01-06ورزشي

نظارت بر عملکرد هیأت های ورزشی کرمانشاه بر عهده مجمع انتخاباتی است


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ازتمامی هیأت های ورزشی خواست، که تمامی مجامع سالانه را به صورت منظم برگزار کرده و عملکرد هیأت های ورزشی را مورد نقد و بررسی قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، صابر رحیمی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص  انتخابات مجمع هیأت فوتبال استان کرمانشاه که در آن و علی محبی زنگنه برای پنجمین دوره به عنوان رییس این هیأت ابقد شد، اظهار داشت: بنده به وضعیت فوتبال در استان کرمانشاه انتقاد دارم اما به رای مجمع احترام می گذارم و امیدوارم این هیأت با برطرف کردن مشکلات و انتقادات وارد برآن بتواند در رشد و توسعه فوتبال استان موفق باشد وی یادآور شد: در سال های اخیر زیرساخت های بسیار مناسبی در زمینه فوتبال تهیه و احداث شده است و با بهره گیری از این زیرساخت ها که بخشی از آن توسط خیرین تهیه شده است می تواند اسباب رشد و توسعه فوتبال را بیش از پیش فراهم کرد.

رحیمی ادامه داد: در خصوص بازاریابی و اقتصاد در ورزش صحبت های بسیار خوبی از طرف برخی از کاندیدا اعلام شد و واقعا یک نقد درست بر هیأت فوتبال این است که چرا از شهرستان های تابع استان برای حضور در مسابقات و لیگ هزینه اخذ می شود؟ مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با پیشنهاد به هیأت فوتبال استان، خاطرنشان کرد: هیأت فوتبال استان می تواند با بهره گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر عملکرد هیأت های ورزشی کرمانشاه بر عهده مجمع انتخاباتی است

نظارت بر عملکرد هیأت های ورزشی کرمانشاه بر عهده مجمع انتخاباتی است