مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 03:352021-01-06دانش

ابلاغ حکم جذب مجدد کارگران شرکت جهادنصر همدان برای طرح 46 هزار هکتاری


امین کمالی، دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: شرکت جهادنصر همدان، یکی از چند شرکت پیمانکار طرح آبرسانی به دشت سیستان و زیر نظر سازمان جهاد کشاورزی است که مسائل و مشکلات پیرامون آن، - دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی استان سیستان و بلوچستان گفت: حکم ابلاغی از سمت مجری طرح پروژه آبرسانی به دشت سیستان به شرکت جهادنصر همدان مبنی بر جذب دوباره کارگران صادر شد.

امین کمالی، دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: شرکت جهادنصر همدان، یکی از چند شرکت پیمانکار طرح آبرسانی به دشت سیستان و زیر نظر سازمان جهاد کشاورزی است که مسائل و مشکلات پیرامون آن، رسانه ای شده است.

کمالی اظهار کرد: پیش از این شرکت ما در جهادنصر مجری طرح پروژه 46 هزار هکتاری بود که پس از نارضایتی ها، کنار گذاشته و سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان مجری طرح آبرسانی به دشت سیستان شد.

نباید از برخی اقدامات خوب شرکت های پیمانکار در این طرح چشم پوشی کرد، اما نواقصی مطرح است، من جمله تعلل در پرداخت حقوق کارگران جهادنصر همدان و دیگر شرکت ها که بعضا بیش از 4 ماه از پرداخت آخرین حقوقشان می گذرد و کسی به فکر سفره های خالی شان نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ حکم جذب مجدد کارگران شرکت جهادنصر همدان برای طرح 46 هزار هکتاری

ابلاغ حکم جذب مجدد کارگران شرکت جهادنصر همدان برای طرح 46 هزار هکتاری