مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 21:152021-01-05سياسي

رونق تولید اولویت اول سازمان اقتصادی کوثر است


مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر گفت: تمامی شرکت های تابعه و ستاد سازمان پرداخت به موقع مالیات را تکلیف و رسالت اجتماعی خود دانسته و سازمان در زمره سازمان های خوش حساب از سوی سازمان امور مالیاتی اعلام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدرضا اسکندری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در جلسه مجمع عمومی این سازمان به تبیین دستاوردهای سازمان پرداخت و گفت: راهبرد اصلی سازمان در سنوات گذشته بر پایه (مدظله العالی) و معاون محترم رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد که به منظور انجام برنامه ریزی و تهیه و تدوین خط مشی و سیاست های اثربخش و منسجم، تا کنون 13 کارگروه تخصصی در سازمان تشکیل شده که سالانه بیش از 100 جلسه تخصصی برگزار و تصمیمات به طور مداوم پایش و بهینه سازی می شوند تا بهترین نتیجه اثربخشی را داشته باشند.

مهندس اسکندری در ادامه به جایگاه و اهمیت نظارت در سلامت و پویایی نظام مالی و اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت اعتقاد ما این است که سرعت و کیفیت در اجرای برنامه ها زمانی نمره قابل قبول دریافت می نماید   که با اعمال نظارت و کنترل اثربخش همراه باشد.

بر همین اساس با هدف کارآمدی و بهبود سودآوری شرکت ها نسبت به استقرار کمیته حسابرسی و واحدهای حسابرسی داخلی و عملیاتی و سامانه کنترل پروژه در شرکت های تابعه اقدام گردید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق تولید اولویت اول سازمان اقتصادی کوثر است

رونق تولید اولویت اول سازمان اقتصادی کوثر است