مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 20:502021-01-05اقتصادي

کمدهای تاشوی ساخت این بانوی کارآفرین به کشورهای همسایه می رود


«ندا عمی زاده» بانوی کارآفرین استان گلستان است که علاوه بر ایجاد اشتغال برای خود توانسته با تولید و صادر کردن محصولاتش از جمله کمد تاشو و نظم دهنده ، - ایده ای که از استرالیا آغاز شد و آوازه اش به همسایه های ایران رسید؛ کمدهای تاشوی ساخت این بانوی کارآفرین به کشورهای همسایه می رود ایسنا/گلستان ندا عمی زاده بانوی کارآفرین استان گلستان است که علاوه بر ایجاد اشتغال برای خود توانسته با تولید و صادر کردن محصولاتش از جمله کمد تاشو و نظم دهنده ، به تمام نقاط کشور و برخی کشورهای همسایه، برای 9 بانوی دیگر اشتغال ایجاد کند.

این بانوی کارآفرین 37 ساله، پس از 9 سال زندگی به همراه همسرش در استرالیا و تحصیل در رشته طراحی و دکوراسیون داخلی در شهر ملبورن، به شهر پدری همسرش گنبدکاووس بازگشت.

او در سال 95 با الهام از شغل پدری که صاحب کارخانه یک کارخانه تولید کمدهای تاشو بود، با نوآوری در آن توانست کارگاهی را برای خود راه اندازی کند و در ادامه آن را توسعه دهد و به همین خاطر در سال 96 به عنوان کارآفرین برتر استان گلستان معرفی شد.

او که حالا یکی از کارآفرینان و صادرکنندگان استان است، با توجه به افزایش تقاضای محصولات خود از سراسر ایران و کشورهای همسایه، قرار است با افزایش شیفت کاری و تعداد افراد بیشتر، تولیدات خود را افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمدهای تاشوی ساخت این بانوی کارآفرین به کشورهای همسایه می رود

کمدهای تاشوی ساخت این بانوی کارآفرین به کشورهای همسایه می رود