مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 20:402021-01-05حوادث

دستگیری شکارچیان منطقه حفاظت شده سهرین زنجان


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان از دستگیری شکارچیان در منطقه حفاظت شده سهرین و کشف انواع اسلحه غیر مجاز ازاین افراد خبر داد.

- اسماعیل قلی زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برخورد با متخلفان حوزه محیط زیست به صورت مستمر انجام می شود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان از دستگیری شکارچی در داخل منطقه حفاظت شده سهرین خبر داد و افزود: یک شکارچی غیربومی با یک دستگاه خودروی پژو پارس در اراضی داخل منطقه توسط مامورین یگان حفاظت منطقه حفاظت شده سرخ آباد دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه از این متخلف یک قبضه سلاح ته پر دو لول مجاز کشف شد، اضافه کرد: از این فرد 12 تیر فشنگ ساچمه ای، دو قبضه چاقو و یک رشته تور کبک بند، کشف و ضبط شد.

قلی زاده با بیان اینکه در یک مورد دیگر شکارچیان در اراضی روستای ایچ در شهرستان ایجرود دستگیر شدند، اضافه کرد: در این مورد سه شکارچی متخلف با دو قبضه سلاح ، یکی غیرمجاز (قاچاق) و دیگری مجاز (حمل توسط غیر) دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان ادامه داد: از این شکارچیان سه لاشه کبک کشف و ضبط شده است.

وی در ادامه از دستگیری سه شکارچی متخلف بومی با یک دستگاه خودروی پژو پارس خبر داد و گفت: این افراد در حین پروژکتورکشی در اراضی روستای قشلاق دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شکارچیان منطقه حفاظت شده سهرین زنجان

دستگیری شکارچیان منطقه حفاظت شده سهرین زنجان