مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 20:252021-01-05حوادث

گودبرداری غیراصولی در پردیس چند حادثه آفرید+ فیلم


گودبرداری غیراصولی در منطقه صنعتی سیاه سنگ شهرستان پردیس حادثه آفرید و با جابه جایی نیوجرسی های موجود خیابان را باریک کردند که عدم روشنایی در این محل باعث حادثه های دیگری برای خودروها شد.

- مرتضی همتی شهردار پردیس در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس درباره حادثه منطقه صنعتی سیاه سنگ شهرستان پردیس، اظهار کرد: طی هفته اخیر و با رصد اقدامات انجام گرفته اخطارهایی برای مالک ساختمان ارسال شد اما امروز گودبرداری غیراصولی در این ملک باعث ریزش بخشی از خیابان دانش 3 در منطقه صنعتی سیاه سنگ شد.

وی گفت: پس از ریزش خیابان تیم های پلیس ساختمان و کارکنان شهرداری به محل اعزام و با ایمن سازی محل، نصب نیوجرسی و تابلوهای هشداردهنده پرونده ای در این خصوص تشکیل دادند.

شهردار پردیس تأکید کرد: شهروندان برای هرگونه ساخت و ساز، دیوارکشی و نوسازی بنا ابتدا باید از شهردای پردیس مجوزهای لازم را اخذ کرده سپس با حضور کارشناسان شهرسازی اقدام به ساخت وساز کنند و در صورت عدم تأیید هرگونه اقدامی تخلف، جرم و ساخت وساز غیرمجاز محسوب می شود.

حادثه بعد حادثه بعدازظهر امروز بخشی از یک خیابان در منطقه صنعتی سیاه سنگ شهرستان پردیس بر اثر گودبرداری غیراصولی فرو ریخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گودبرداری غیراصولی در پردیس چند حادثه آفرید+ فیلم

گودبرداری غیراصولی در پردیس چند حادثه آفرید+ فیلم