مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 17:202021-01-05سياسي

از پاسخ به شبهات پیرامون سد باباحیدر تا مطالبه 100 میلیاردی آب منطقه ای از صنایع


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری ظرفیت های آب استان، وضعیت دشت های ممنوعه، مطالبات شرکت از صنایع و سازمان ها، نابسامانی در جذب نیروی انسانی و همچنین جزییات پروژه سد باباحیدر را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، فردوس کریمی عصر امروز در نشست خبری که با حضور خبرنگاران و اعضای خانه مطبوعات استان برگزار شد با بیان اینکه در این استان محدودیت صحبت دارم زیرا که اگر جمله ای پس و پیش شود افرادی که دنبال جنجال هستند از این ادبیات برداشت های متفاوتی می کنند، گفت: آب یک عنصر استراتژیک در دنیاست و همواره مورد توجه تمام اقشار و بخش های جامعه قرار گرفته همچنین به خاطر مایه حیات بودن اهمیت بالاتری نسبت به دیگر معادن دارد.

مدیریت امتیازهای آبی از داشتن امتیازها مهمتر است مدیرعامل شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری افزود: این استان به خاطر پتانسیل های آبی که از دیرباز تا به امروز داشته می توانست به عنوان قطب آبی کشور مطرح باشد اما نکته مهمی که در این بحث باید به آن توجه شود این است که تنها دارایی امتیاز ها املاک موفقیت نیست بلکه نحوه مدیریت این امتیازها مهم است.

کریمی اظهار کرد: در این استان 185 رودخانه فصلی و دائمی و دو حوزه بزرگ زاینده رود و کارون وجود دارد که استفاده آب در حوزه های پایین تر به نحوه مدیریت آب د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پاسخ به شبهات پیرامون سد باباحیدر تا مطالبه 100 میلیاردی آب منطقه ای از صنایع

از پاسخ به شبهات پیرامون سد باباحیدر تا مطالبه 100 میلیاردی آب منطقه ای از صنایع