مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 17:052021-01-05سياسي

چهارمین آسمان نمای دیجیتال خراسان جنوبی افتتاح شد


چهارمین آسمان نمای دیجیتال خراسان جنوبی با نام سربازان کوچک حاج قاسم با حضور قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در مرکز فرهنگی هنری شماره 2 بیرجند افتتاح شد.

- طاهره حمیدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی، امروز سه شنبه 16 دی در این مراسم گفت: در این مرکز ضمن پاسخ گویی به سولات علمی علاقه مندان به علم نجوم امکان رصد اجرام آسمانی هم فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه 500 میلیون تومان برای خرید و تجهیز این آسمان نما اعتبار هزینه شد، افزود: تاکنون آسمان نمای دیجیتال در شهرستان های درمیان، فردوس و طبس هم راه اندازی شده است.

در این مراسم همچنین ار کتاب سلام آسمان دل از نوشته های کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی رونمایی شد.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی هم گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی از شخصیت های بزرگی بود که در نقاط مختلف کشور به مردم و اسلام خدامت ارزنده ای ارائه کرد و امروز علاوه بر ایران اسلامی در کشور مختلف آثار خدامت او برجاست.

همچنین در این مراسم، تقریظ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند بر کتاب سلام آسمان منتشر شد که در متن تقریظ آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین آسمان نمای دیجیتال خراسان جنوبی افتتاح شد

چهارمین آسمان نمای دیجیتال خراسان جنوبی افتتاح شد