مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 16:302021-01-05سياسي

حمله به اهداف دور دست از اهداف تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش است


دریادارموسوی در تشریح ابعاد مختلف تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش گفت: حمله به اهداف دوردست و اقدام آفندی علیه اهداف ثابت و متحرک در زمین، هوا و دریا از اهداف اصلی این تمرین بزرگ رزم پهپادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار سید محمود موسوی معاون عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه برگزاری نخستین تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش گفت: بحمدلله ویژگی هایی در پهپادهای ارتش فراهم شده است که با استفاده از سامانه های موشکی و تیرباری، عملیات موفقی علیه پرنده های بدون سرنشین و با سرنشین مهاجم در ارتفاعات بلند، انجام دهند.

وی با تاکید بر بی اثر بودن تحریم های ظالمانه دشمن و محدودیت هایی که در زمینه واردات و صادرات تجهیزات دفاعی انجام داده است، افزود: توانایی، استعدادها و تعهد متخصصان غیور ارتش موجب شده تا بروزترین موشک های هوا به سطح و همچنین بمب های نقطه زن و هوشمند، بر روی پهپادها تجهیز شود که انهدام اهداف ثابت و متحرک در زمین و دریا را ممکن ساخته است.

معاون عملیات ارتش خاطرنشان کرد: نصب و استفاده از سامانه های مقابله با جنگ الکترونیک در پهپادهای ارتش، موجب شده است که این پهپادها به راحتی از سامانه های راداری عبور کرده و اهداف مورد نظر را در فواصل دور با کمترین خطای ممکن مورد تهاجم و حمله قرار بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به اهداف دور دست از اهداف تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش است

حمله به اهداف دور دست از اهداف تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش است