مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 15:352021-01-05فرهنگي

رونمایی از 90 اثر هنری با موضوع سردار دل ها در بیرجند


90 اثر هنری مرتبط با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده در بیرجند رونمایی شد.

- نمایشگاه آثار تجسمی که به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تولید شده، امروز سه شنبه 16 دی سالن نگارخانه سینما بهمن بیرجند گشایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید کریمیان، رییس حوزه هنری خراسان جنوبی در این آیین گفت: در نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان استان که امروز افتتاح شد، 90 اثر هنری شاخص درخصوص سردار سلیمانی و دانشمند شهید محسن فخری زاده به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: پس از شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی هنرمندان استان برای خلق آثار هنری وارد میدان شدند لذا در یک سال گذشته تلاش های بسیاری در این خصوص انجام شده است.

وی بیان کرد: از 13 آبان امسال تاکنون نیز، تولید و حمایت از محصولات هنری با محوریت سردار دل ها جزء اولویت های حوزه هنری خراسان جنوبی قرار گرفته است.

رییس حوزه هنری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: آثار تولیدی هنرمندان استان از 10 روز گذشته به تدریج در فضای مجازی و رسانه ای استان در حال انتشار است تا از این طریق به توسعه و ترویج فرهنگ مقاومت کمک کنیم.

کریمیان یادآور شد: امروز از 90 اثر هنری مرتبط با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشمند شهید محسن فخری زاده رونمایی شد که 19 اثر، استوری موشن، 26 اثر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 90 اثر هنری با موضوع سردار دل ها در بیرجند

رونمایی از 90 اثر هنری با موضوع سردار دل ها در بیرجند