مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 14:252021-01-05سياسي

فعالیت مرکز نگهداری معتادان متجاهر در اراک


مرکز نگهداری معتادان متجاهر موسوم به ماده 16 اراک فعال شده است و این مرکز باید در شهرستان های ساوه و زرندیه نیز فعال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی آقازاده عصر سه شنبه در نشست ویدئو کنفرانس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، افزود: نابودی این پدیده هم خواسته مردم است هم خواسته مسئولان نظام، بنابراین مسئولان موظف هستند تا در راستای تحقق خواسته های مردم به صورت جهادی حرکت و عمل کنند.

وی افزود: راهبردهای پیشگیری و مقابله با پدیده شوم اعتیاد و تدوین و به دنبال آن اجرای برنامه های فرهنگی باید هدفمند پیش رود و تحقق این برنامه ها نیازمند مشارکت و خرد جمعی است.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه مرکز نگهداری معتادان متجاهر موسوم به ماده 16 اراک فعال شده است و این مرکز باید در شهرستان های ساوه و زرندیه نیز فعال شود، گفت: در خصوص ایجاد محیط و شرایط مناسب برای زندانیان از نظر کیفی و فرهنگی و روحی می طلبد توجه به حمایت از این افراد توسط دستگاه های مرتبط در استان افزایش پیدا کند.

آقازاده بیان کرد: 5 کمیته تخصصی در شورای مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی شکل گرفته است البته تنها بر روی کمیته مقابله مانور داده می شود در حالی که نیاز است تمامی کمیته ها در این مسیر فعال باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مرکز نگهداری معتادان متجاهر در اراک

فعالیت مرکز نگهداری معتادان متجاهر در اراک