مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 14:202021-01-05سياسي

2 میلیون خدمت مسکن انجام داده ایم


مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) از ارائه بیش از دو میلیون خدمت مسکن در کشور توسط کمیته امداد در طول سالهای فعالیت این نهاد خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) از ارائه بیش از دو میلیون خدمت "مسکن" در کشور توسط کمیته امداد در طول سالهای فعالیت این نهاد خبر داد.

احمدرضا دالوند، امروز(16 دی) در نشستی در استانداری کرمانشاه در تشریح اقدامات کمیته امداد در حوزه ساخت و ساز مسکن، گفت: معاونت مسکن و ساختمان کمیته امداد از سال 1367 راه اندازی شده و خوشبختانه تا به امروز توانسته ایم بیش از دو میلیون خدمت مسکن به محرومان و مددجویان امداد ارائه کنیم.

وی افزود: امسال هم کارهای خوبی در حوزه مسکن نیازمندان صورت گرفته که از جمله آن می توان به احداث 64 هزار واحد مسکن مددجویی در سراسر کشور اشاره کرد.

دالوند تصریح کرد: امسال همچنین 122 هزار خدمت مسکن شامل گازرسانی، احداث سرویس بهداشتی و حمام و تعمیر و مرمت برای واحدهای مددجویی انجام شده است.

این مسئول افزود: متاسفانه در برخی شهرها و روستاها گازرسانی حتی تا درب منزل مددجویان انجام شده، اما برخی از آنها به دلیل نداشتن بضاعت مالی نتوانسته اند از این نعمت بهره مند شوند که 49 هزار خانوار از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 میلیون خدمت مسکن انجام داده ایم

2 میلیون خدمت مسکن انجام داده ایم