مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 14:052021-01-05ورزشي

مربی تراکتور: 3 امتیاز ارزشمندی را کسب کردیم/ شجاعی فوق العاده خوب کار کرد


کسب 3 امتیاز در زمین ذوب آهن خیلی ارزشمند بود، بعد از این که در 2 بازی علی رغم بازی خوب نتیجه کسب نکرده بودیم، انگیزه زیادی داشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، عباس چمنیان در نشست خبری بعد از بازی با ذوب آهن در لیگ برتر اظهار داشت: به تیم ذوب آهن خداقوت می گویم و  طبق پیش بینی بازی سخت و پرفشاری بود، ذوب آهن تیم باکیفیتی است و تمرکز بازیکنان ما در یک صحنه از بین رفت.

مربی تیم فوتبال تراکتور افزود: کسب 3 امتیاز در زمین ذوب آهن خیلی ارزشمند بود، بعد از این که در 2 بازی علی رغم بازی خوب نتیجه کسب نکرده بودیم، انگیزه زیادی داشتیم.

وی تصریح کرد: در نیمه اول و دوم خیلی خوب بازی کردیم، بازیکنان مؤثر آن ها را کنترل کردیم، می دانستیم ذوب آهن برنامه های تاکیتکی خیلی خوبی دارد و بچه ها توانستند آن ها را کنترل کنند؛ بازی جذابی بود که تماشاگران هم از آن لذت بردند و به آنچه استحقاقش را داشتیم دست پیدا کردیم.

چمینیان در مورد غیبت چند بازیکن اصلی تراکتور در این بازی گفت: امروز شجاعی فوق العاده خوب کار کرد، او رهبری داخل زمین را به خوبی انجام داد و جای خالی اشکان دژاگه را خوب پر کرد؛ البته که نبودن احسان حاج صفی و اشکان تأثیرگذار است و بودن آن ها می توانست به ما کمک کند اما بازیکنانی که جای آن ها بازی کردند خوب کار کردند و نمایش خوبی داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی تراکتور: 3 امتیاز ارزشمندی را کسب کردیم/ شجاعی فوق العاده خوب کار کرد

مربی تراکتور: 3 امتیاز ارزشمندی را کسب کردیم/ شجاعی فوق العاده خوب کار کرد