مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 14:052021-01-05سياسي

اعمال سخت گیری بیشتر در صدور برگه تردد به مازندران


سخنگوی وزارت بهداشت و ناظر عالی وزیر بهداشت در حاشیه سفر به مازندران در بازدید از طرح شهید سلیمانی با حضور در  شبکه بهداشت و درمان شهرستان قائمشهر و بازدید از بخش های مختلف ، - در جلسه با مسئولان و مجریان متولی طرح شهید قاسم سلیمانی ، نیازها و مشکلات این شهرستان در اجرای طرح را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

دکتر سیماسادات لاری با بیان اینکه زمانی که دیگر استان ها در پیک سوم به سر می بردند، استان های شمالی به ویژه مازندران در وضعیت بهتری بودند و پیکی را تجربه نکردند، اظهار کرد: حتی زمانی که در دیگر استان ها محدودیت تردد داشتیم، وضعیت در شمال و مازندران بهتر بود.

سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام اینکه مازندران در حال حاضر وارد وضعیت و پیک سوم بیماری شده است، افزود: همکاری و همدلی خوبی برای اعمال مدیریت هوشمند در استان ایجاد شده و باید تداوم داشته باشد.

لاری با اشاره به بازدید از شهرستان های ساری و قائمشهر، گفت: اهالی این مناطق از صدور برگه های مجاز تردد گلایه مند و نگران بودند و مسئولان پایتخت قول دادند سخت گیری بیشتری در تردد به استان مازندران داشته باشند.

وی درباره این طرح یادآور شد: تعدادی از شهرهای مازندران در وضعیت قرمز به سر می برند و در این راستا هرچند برخی شهرها خوب عمل کرده اند اما باید محدودیت ها جدی تر گرفته شود و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال سخت گیری بیشتر در صدور برگه تردد به مازندران

اعمال سخت گیری بیشتر در صدور برگه تردد به مازندران