مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 13:102021-01-05اقتصادي

سرانه پایین روستاهای گلستان/ قانون جامع دهیاری ها پیش شرط توسعه روستاها است


معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری ها گفت: سهم سرانه روستایی در گلستان بسیار پایین است که باید با توجه به جمعیت روستایی و ظرفیت های استان، - افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی قربانی بعدازظهر سه شنبه در مراسم کلنگ زنی و بهره برداری متمرکز 736 پروژه عمرانی دهیاری های گلستان اظهار کرد: توسعه روستاها باید از طریق رشد امکانات زیرساختی و ایجاد درآمد پایدار با استفاده از ظرفیت های بومی و مردمی انجام شود.

معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری ها ادامه داد: نبود اشتغال در روستاها و از سوی دیگر افزایش امکانات شهری سبب شده تا روستاییان به شهرها مهاجرت کنند.

قربانی اضافه کرد: در استان های صنعتی ارزش افزوده بالا بوده لذا اعتبار خوبی در اختیار شهرها و روستاها قرار می گیرد اما در گلستان به دلیل کشاورزی بودن، سهم اعتبارات این بخش اندک است.

وی ادامه داد: سهم سرانه روستایی در گلستان بسیار پایین است که باید با توجه به جمعیت روستایی و ظرفیت های استان، افزایش یابد.

معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری ها در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی موازی کاری ها در روستاها، گفت: دهیاری ها شبانه روز در حال فعالیت و رسیدگی به امور روستاها هستند تا روستاها را برای زندگی و کار مردم مناسب سازی کنند اما اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه پایین روستاهای گلستان/ قانون جامع دهیاری ها پیش شرط توسعه روستاها است

سرانه پایین روستاهای گلستان/ قانون جامع دهیاری ها پیش شرط توسعه روستاها است