مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 12:152021-01-05سياسي

افزایش مراکز نیکوکاری در شهریار/ مشارکت خیران در تأمین مسکن مددجویان


رییس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهریار با بیان اینکه در روزهای سخت کرونا تعداد مراکز نیکوکاری برای سهولت ارائه خدمات به 35 مرکز افزایش یافته، - محمدرضا شاهجانی رییس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهریار در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهریار، اظهار کرد: شهرستان شهریار با توجه به وسعت و جمعیت حدود 900 هزار نفری در حوزه کمیته امداد به دو بخش اداره صباشهر و اداره شهریار تقسیم می شود و حدود 4 هزار و 700 خانواده تحت پوشش کمیته امداد شهریار و تعدادی نیز تحت حمایت صباشهر هستند.

وی با اشاره به مهم ترین اقدامات انجام شده به خانواده های تحت پوشش، گفت: در این راستا در زمینه آموزش، راهبری شغلی و وام های مورد نظر برای اشتغالزایی مددجویان اقداماتی انجام گرفته و با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی برخی مشاغل و فشار وارده بر خانواده ها، مسیر شغلی برای آن ها ایجاد شد.

کسب درآمد پایدار برای خانواده ها رییس اداره کمیته امداد شهریار ادامه داد: با ایجاد مسیر شغلی به عنوان راهبری برای حدود 80 نفر از خانواده ها آموزش هایی ارائه شد تا بتوانند در منازل انجام داده که با فروش آن ها درآمدهای پایدار کسب کنند.

شاهجانی بیان کرد: با توجه به پتانسیل ها و شرایط خاص جامعه در روزهای کرونایی، افزایش تعداد مراکز نیکوکاری از 5 مرکز به 35 مرکز در مساجد، حسینیه ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مراکز نیکوکاری در شهریار/ مشارکت خیران در تأمین مسکن مددجویان

افزایش مراکز نیکوکاری در شهریار/ مشارکت خیران در تأمین مسکن مددجویان