مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 11:552021-01-05سياسي

ناگفته های فرمانده پدافند هوایی شمال شرق از طرح شهید ستاری برای فریب دشمن


فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان ناگفته هایی از ابتکارات ماندگار «نابغه پدافند هوایی» در هشت سال دفاع مقدس گفت: شهید ستاری معماری آینده نگر برای سیستم پدافند هوایی و بنیان گذار و پدر علم فرماندهی و کنترل در کشور بود.

- ایسنا/خراسان رضوی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان ناگفته هایی از ابتکارات ماندگار نابغه پدافند هوایی در هشت سال دفاع مقدس گفت: شهید ستاری معماری آینده نگر برای سیستم پدافند هوایی و بنیان گذار و پدر علم فرماندهی و کنترل در کشور بود.

امیر سرتیپ دوم ستاد سیدمحمد احمدیان پور در مراسمی به مناسبت بیست و ششمین سالگرد شهادت شهید منصور ستاری و نخستین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با بیان ناگفته هایی از ابتکارات ماندگار نابغه نظامی پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: به اعتقاد بسیاری از کارشناسان نظامی، شهید ستاری یکی از خلاق ترین فرماندهان تاریخ بوده چراکه توانست در مقطع حساس دفاع مقدس دستاوردهای ارزنده ای را از خود بر جای بگذارد و با ابتکارات ماندگارش در عرصه پدافندی نیز به مبتکر طرح های نوین و جهادی در عرصه پدافند هوایی تبدیل شد.

وی با تاکید براینکه شهید ستاری به واقع معماری آینده نگر برای سیستم پدافند هوایی و بنیان گذار و پدر علم فرماندهی و کنترل در کشور بود، افزود: شهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های فرمانده پدافند هوایی شمال شرق از طرح شهید ستاری برای فریب دشمن

ناگفته های فرمانده پدافند هوایی شمال شرق از طرح شهید ستاری برای فریب دشمن