مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 11:452021-01-05اقتصادي

4783 مورد بازرسی از سطح بازار گلستان/358 پرونده تخلف تشکیل شد


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در آذز ماه امسال چهار هزار و 783 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، - تولیدی و خدماتی استان انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اصغر اصغری اظهار کرد: حضور تاًثیرگذار بازرسان درسطح بازار، تشدید طرح های نظارتی، اجرای گشت های مشترک با سایر دستگاه های مرتبط، عاملی موثر در راستای پیشگیری از وقوع تخلفات احتمالی در سطح بازار است.

اصغری افزود: براساس آمار دریافتی 477 مورد گزارش و شکایات مردمی پیرامون خرید و فروش کالا و ارائه خدمات در آذر ماه سال 1399 به ستاد خبری این سازمان گزارش شده که از این تعداد 404 مورد از گزارشات مربوط به عرضه کالا و 73 مورد از گزارشات مربوط به ارائه خدمات به شهروندان بوده است و بیشترین آمار تخلفات به ترتیب مربوط به انواع نان، حمل و نقل برون شهری و روغن مایع و غیره است.

وی ادامه داد: بیشترین آمار تشکیل پرونده تخلف و بیشترین آمار ارزش ریالی پرونده های تخلفات مکشوفه مربوط به مرکز استان است.

اصغری با تاًکید بر اولویت رسیدگی به شکایات مردمی در مرکز استان و شهرستان های تابعه با ارائه گزارشی از آمار پرونده های تنظیم شده برای متخلفان اقتصادی در این ماه افزود: طی آذر ماه سال جاری تعداد چهار هزار و 783 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4783 مورد بازرسی از سطح بازار گلستان/358 پرونده تخلف تشکیل شد

4783 مورد بازرسی از سطح بازار گلستان/358 پرونده تخلف تشکیل شد