مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 11:152021-01-05سياسي

فرمانداران اعتبار تکمیل کتابخانه ها را تأمین کنند/ پیشرفت 90 درصدی 9 کتابخانه


معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: 9 کتابخانه عمومی در استان با پیشرفت بیش از 90 درصد آماده بهره برداری و افتتاح است که فرمانداران به هر نحو ممکن باید اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آنها را تأمین کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مصطفی آزادبخت  ظهر امروز در انجمن کتابخانه های عمومی استان همدان با اشاره به سالروز شهادت حاج را در توسعه فعالیت ها در فضای مجازی به فرصت بدل کردند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری همدان گفت: پیش از کرونا مقاومت هایی برای فعالیت های مجازی وجود داشت اما کرونا موجب شد این مقاومت ها کاهش یافته و ما به سمت فعالیت در این بستر بیشتر سوق یابیم.

وی در ادامه با بیان اینکه محدودیت های اعتباری و تحریم ها استان همدان را از حرکت در ابعاد مختلف باز نداشت اظهار کرد: پروژه های کتابخانه های عمومی استان همدان که همگی بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و باید تکمیل و به زودی افتتاح شوند.

آزادبخت با اشاره به اینکه تا کنون سابقه نداشته در یک سال 9 کتابخانه به مجموعه کتابخانه های عمومی استان افزوده شود ادامه داد: فرمانداری های شهرستان های استان باید به کمک کتابخانه ها بیایند و بودجه لازم را به هر شکل ممکن برای اتمام این پروژه ها که مورد تأکید دولت هم هست، تامین کنند، متأسفانه بودجه ها به موقع به دست مدیران استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداران اعتبار تکمیل کتابخانه ها را تأمین کنند/ پیشرفت 90 درصدی 9 کتابخانه

فرمانداران اعتبار تکمیل کتابخانه ها را تأمین کنند/ پیشرفت 90 درصدی 9 کتابخانه