مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 11:052021-01-05سياسي

سردار کارگر: یادمان ها و موزه های دفاع مقدس برقرار است


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت:سامانه زیارت مجازی یادمان های دفاع مقدس ایجاد شده است و افراد می توانند از این یادمان ها به صورت مجازی بازدید و زیارت کنند.

- رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت:سامانه زیارت مجازی یادمان های دفاع مقدس ایجاد شده است و افراد می توانند از این یادمان ها به صورت مجازی بازدید و زیارت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار بهمن کارگر در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و سازمان تبلیغات اسلامی که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد،توضیح داد: سازمان تبلیغات اسلامی طبق مأموریت ذاتی خود پیش از این نیز در حوزه نشر و ترویج آثار و ارزش های دفاع مقدس پیشتاز بوده است.

وی ادامه داد: این تفاهم نامه در حوزه کتاب، فیلم و سریال، فضای مجازی و راهیان نور صورت گرفته و امیدوار هستیم با حضور حجت الاسلام قمی و همکاران جوانشان بتوانیم گام های موثرتری را در این رابطه برداریم.

امروز بسیاری از فعالیت های ما در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس توسط جوانان انجام می شود و ما در تعامل با دیگر نهادها به موضوع مخاطب شناسی نیز توجه می کنیم.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در پاسخ به سوالی در خصوص تعطیل شدن فعالیت های راهیان نور گفت: را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار کارگر: یادمان ها و موزه های دفاع مقدس برقرار است

سردار کارگر: یادمان ها و موزه های دفاع مقدس برقرار است