مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 10:352021-01-05سياسي

25هزار نیروی حق التدریسی آموزش و پرورش استخدام می شوند


معاون وزیر حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش ا ز جذب 25 هزار و 497 نیروی حق التدریسی و نهضت سواد آموزی تاپایان برنامه ششم توسعه استخدام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم احمدی لاشکی ظهر سه شنبه در جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، با اشاره به قانون جذب نیروی های حق التدریس، نهضت سواد آموزی، خرید خدمت و پیش دبستانی افزود: اولین گروه از تبصره 10 ماده 17 از یک بهمن ماه سال 99 راهی دانشگاه فرهنگیان می شود و پس از موفقیت در یک دوره یک ساله استخدام می شوند.

وی ادامه داد: در قالب این قانون 25 هزار و 497 نفر تا پایان برنامه ششم توسعه، جذب آموزش و پرورش خواهند شد که با اجرایی شدن آن بخشی از کمبود نیروی انسانی این وزارتخانه جبران می شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در ادامه گفت: آموزش و پرورش کشور 100 هزار و 476 میلیون ملک دارد که متأسفانه 52 درصد املاک آموزش و پرورش فاقد سند است لذا رویکرد آموزش و پرورش ترسیع در مستندسازی این املاک است.

سرانه فضای آموزشی آذربایجان غربی 4.

2 مترمربع است مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این نشست گفت: استان آذربایجان غربی طبق آخرین آمار سال 1395، با بیش از سه میلیون 800 هزار نفر جمعیت، چهار درصد جمعیت کل کشور را داراست و با احتساب 40 هزار کیلومتر دریاچه ارومیه دو د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25هزار نیروی حق التدریسی آموزش و پرورش استخدام می شوند

25هزار نیروی حق التدریسی آموزش و پرورش استخدام می شوند