مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 10:252021-01-05سياسي

آغاز ثبت نام بن دانشجویی نمایشگاه کتاب از 18 دی/ امکان تخلف ناشرنماها وجود ندارد


مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران گفت: مشمولان دریافت یارانه کتاب از 18 دی می توانند فرآیند ثبت و دریافت یارانه را انجام دهند.

در نمایشگاه مجازی کتاب چیزی به نام صدور فیزیکی بن کارت نیست و یارانه با دریافت کد ملی مشمولان شارژ خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، نخستین نشست خبری نمایشگاه مجازی کتاب تهران امروز سه شنبه با حضور ایوب دهقانکار، مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، حسین صفری معاون اقتصاد و فرهنگ مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، آزاده نظربلند معاون کتاب و فرهنگ مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و اصحاب رسانه در سالن عاشوری مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.

دهقانکار: ثبت نام حدود 1800 ناشر برای نخستین نمایشگاه کتاب مجازی ایوب دهقانکار در این نشست با بیان اینکه کلیت برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران مشخص شده و جامعه نشر با اطلاع رسانی های صورت گرفته با کلیت کار و ماهیت آن آشنا شده اند، اظهار داشت: اصحاب رسانه نیز در اطلاع رسانی برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران تأثیرات بسیاری داشته اند.

وی با تأکید بر این مهم که در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران 1600 ناشر حضور پیدا کرده اند که البته ثبت نام 200 ناشر هنوز قطعی نشده و در مرحله تایید نهایی ثبت نام قرار گرفته اند گفت: مهلت ثبت نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام بن دانشجویی نمایشگاه کتاب از 18 دی/ امکان تخلف ناشرنماها وجود ندارد

آغاز ثبت نام بن دانشجویی نمایشگاه کتاب از 18 دی/ امکان تخلف ناشرنماها وجود ندارد