مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 10:102021-01-05اجتماعي

افت کیفیت آموزشی دروس مهارتی در دوران شیوع کرونا


رییس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی گفت: افت کیفیت آموزشی به ویژه دروس مهارتی در دوران شیوع کرونا، تغییرات پیوسته کتاب ها و برنامه های درسی وزارت آموزش و پرورش، - رییس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی گفت: افت کیفیت آموزشی به ویژه دروس مهارتی در دوران شیوع کرونا، تغییرات پیوسته کتاب ها و برنامه های درسی وزارت آموزش و پرورش، رشته نیاز آموزش و پرورش به معلم و عدم انطباق آن با اعتبارات، محدودیت در تخصیص ردیف استخدامی به منظور جذب هیئت علمی از جمله چالش های پیش روی این دانشگاه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا عظمتی در دریازدهمین جلسه شورای تحول و نوسازی نظام آموزشی کشور اظهارکرد: دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از سال 1359 تأسیس شد و در حال حاضر تنها دانشگاه در کشور است که تأمین نیروی انسانی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش در حوزه فنی و حرفه ای را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر در 7000 هنرستان فنی و حرفه ای و کارودانش در کشور، 940 هزار دانش آموز مشغول به تحصیل هستند که در واقع این تعداد شامل 6.

5 درصد از دانش آموزان کل کشور می شود همچنین دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی دارای 202 عضو هیئت علمی و مدرس است و 8500 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت کیفیت آموزشی دروس مهارتی در دوران شیوع کرونا

افت کیفیت آموزشی دروس مهارتی در دوران شیوع کرونا