مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 10:002021-01-05سياسي

ظرفیت های متعدد ایلام مستعد تحقق اقتصاد مقاومتی است


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ظرفیت های متنوع استان ایلام، گفت: ظرفیت های متعدد ایلام مستعد تحقق اقتصاد مقاومتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو رفع اختلاف بین مجلس و شورای نگهبان است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات استان ایلام را پیگیری کرده و در فرصت مناسب پای صحبت ها و مشکلات مسئولان استان خواهیم نشست، افزود: من خودم را متعلق به این منطقه می دانم، منطقه زاگرس یا وجود ظرفیت های فراوان با مشکلات فراوانی رنج می برند.

رضایی با اشاره به اینکه اگر سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی عملیاتی می شد شاید الان شاهد شنیده شدن گلایه های شما در خصوص مسایل استان نبودیم، افزود: زمانی ارکان نظام به پاسخگویی کشانیده می شوند که مطالبات مردم به صورت شجاعانه بیان شوند.

وی تصریح کرد: استان ایلام به دلیل ظرفیت های نفت، گاز، تجارت و صنایع پایین دستی پایین دستی پتروشیمی و دامپروری می تواند الگوی پیشرفت کشور معرفی شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه به عنوان انقلابی که داعیه ایدئولوژی داریم نباید چنین مشکلاتی در آن نمود داشته باشند، ادامه داد: استان ایلام مظهر اقتصاد مقاومتی است چون ظرفیت های برون گرایی و درون گرایی را توام با هم داراست، اگر قرار باشد یک استان را الگوی اقتصاد مقاومتی معرفی شود، این شاخصه در ایلام تجلی یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های متعدد ایلام مستعد تحقق اقتصاد مقاومتی است

ظرفیت های متعدد ایلام مستعد تحقق اقتصاد مقاومتی است