مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 10:002021-01-05اجتماعي

تشکیل 32 کانون یاریگری زندگی در سیستان و بلوچستان


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: 32 کانون یارگیران زندگی در حوزه تحت پوشش ادارات آموزش و پرورش استان تشکیل شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: 32 کانون یارگیران زندگی در حوزه تحت پوشش ادارات آموزش و پرورش استان تشکیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا رضا بامری 16 دیماه در نشست خبری با اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان افزود: این طرح مهم ملی با مشارکت ستاد مبارزه با موادمخدر از سال تحصیلی 98 - 99 در این استان اجرایی شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر 12 هزار دانش آموز این استان در 2007 مدرسه تحت پوشش طرح کانون یاریگران زندگی قرار دارند.

وی گسترش نرخ پوشش کانون یاریگران زندگی در مدارس، ارتقای کیفیت برنامه و هویت بخشی و شبکه سازی را از اهداف اختصاصی اجرای این طرح عنوان کرد.

بامری مهمترین هدف این طرح را هم افزایی ظرفیت مدارس بویژه تشکل های رسمی و غیررسمی برای پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی دانش آموزان، ترویج نهضت فرهنگی و اجتماعی پیشگیری از آسیب های اجتماعی، گسترش فعالیت های جامع محور در کانون یاریگران زندگی و توانمندسازی گروه و تشکل های دانش آموزی با استفاده از ظرفیت همسالان ذکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 32 کانون یاریگری زندگی در سیستان و بلوچستان

تشکیل 32 کانون یاریگری زندگی در سیستان و بلوچستان