مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 09:552021-01-05فرهنگي

جایزه جلال باید از یک رویداد یک روزه خارج شود


معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می گوید: باید دستورالعملی فراهم شود تا جایزه ادبی جلال آل احمد از یک رویداد یک روزه خارج شود.

جایزه جلال ملی است، - اما نباید تمام اتفاقات این جایزه را از وزارت فرهنگ و ارشاد ارشاد اسلامی توقع داشته باشیم بلکه بخش خصوصی، انجمن های ادبی و تشکل ها نیز در این زمینه می توانند کمک کننده باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم پایانی سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد روز دوشنبه (15 دی ماه) از شبکه چهار سیما در برنامه شب های هنر با حضور محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابراهیم حسن بیگی دبیر علمی جایزه ادبی جلال آل احمد، مصطفی راضی جلالی دبیر اجرایی جایزه، مرتضی سرهنگی هیات علمی جایزه جلال به همراه مجریان برنامه، علیرضا بهرامی شاعر و روزنامه نگار و محمدرضا شرفی خبوشان نویسنده و منتقد ادبی به صورت زنده برگزار شد و برگزیدگان و شایستگان تقدیر این رویداد ادبی معرفی شدند .

محسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که کرونا زمینه ساز برگزاری آیین پایانی سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد در تلویزیون شد، گفت: ما از این مسئله استقبال می کنیم تا در آینده هم از فرصت رسانه ملی برای برگزاری برنامه هایی از این دست بهره مند شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه جلال باید از یک رویداد یک روزه خارج شود

جایزه جلال باید از یک رویداد یک روزه خارج شود