مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 09:152021-01-05سياسي

بازگشت نگین کشاورزی ایران به بیت المال/نظارت ها ادامه دارد


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: پس از رای ابطال واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان آخرین اقدام در خصوص خلع ید این شرکت از خریدار صورت گرفت و نگین کشاورزی ایران به بیت المال بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ناصر عتباتی از خلع ید مجتمع کشت و صنعت و دامپروری مغان از خریدار و بازگشت آن به بیت المال خبر داد و گفت: در پی ابطال واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان پس از سفر استانی رییس قوه قضاییه و از سوی هیأت داوری و همچنین در راستای مأموریت آیت الله رییسی به دادگستری استان اردبیل در رابطه با پیگیری این موضوع، آخرین اقدام در خصوص خلع ید این شرکت از خریدار صورت گرفت و نگین کشاورزی ایران به بیت المال بازگشت.

وی با تاکید بر اینکه با پیگیری های مستمر دادگستری استان اردبیل و مسئولان، هیأت مدیره دولتی و مدیرعامل جدید در شرکت کشت و صنعت مغان مستقر شد، افزود: پس از اقدام مهم دستگاه قضایی در مورد بازگشت این مجتمع بزرگ به بیت المال، گام بعدی نظارت بر نحوه اقدامات هیأت مدیره جدید و مراقبت از اموال شرکت و پیگیری امور بر زمین مانده است که دادگستری نسبت به این موضوع نیز اقدامات لازم را انجام می دهد.

عتباتی اعلام کرد: تخلفات و جرایم اتفاق افتاده در روند واگذاری که از سوی رییس وقت سازمان خصوصی سازی صورت گرفته بود در قالب پرونده کیفری در محاکم قضایی صالح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت نگین کشاورزی ایران به بیت المال/نظارت ها ادامه دارد

بازگشت نگین کشاورزی ایران به بیت المال/نظارت ها ادامه دارد