مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 09:052021-01-05دانش

شاهد کاهش هر ساله تخصیص بودجه پژوهش هستیم


رییس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش گفت: باید توجه جدی تر به حوزه پژوهش داشته باشیم که علی رغم تلاش ها روند توجه در دستگاه های اجرایی خوب نیست و شاهد کاهش هر ساله تخصیص بودجه پژوهش هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، فرهاد کریمی رییس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش نیز در دیدار با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره به قدمت 25 ساله این پژوهشگاه، اظهار کرد: از سال 74 اولین پژوهشکده تعلیم و تربیت و شکل گرفت و در سال 89 در سازمان پژوهش ادغام شد و سپس مجدداً مستقل شد و الان به عنوان مرکز پژوهشی آموزش و پرورش با 4 پژوهشکده و 2 مرکز که یکی در تبریز و برای آموزش و پرورش روستایی، عشایری و مناطق 2 زبانه و مرکز دیگر برای مطالعات بین المللی تیمز و پرلز که در حوزه مطالعات ریاضی، علوم و سواد خواندن و نوشتن است، فعال هستند.

وی ادامه داد: با توجه به عقبه پژوهشی در استان ها، این پژوهشگاه منشا اثر در حوزه آموزش و پرورش بوده و تدوین برنامه زیر نظام های سه گانه برنامه هایش برای ، دانش آموزان و متخصصان صورت می گیرد.

وی افزود: در مباحث مربوط به مطالعات ریاضی تیمز و پرلز سابقه 25 ساله در پژوهشگاه وجود دارد و کشور ما اگر بخواهد به جایگاه قابل توجهی در منطقه برسد نیازمند کارهای بسیاری در آموزش و پرورش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد کاهش هر ساله تخصیص بودجه پژوهش هستیم

شاهد کاهش هر ساله تخصیص بودجه پژوهش هستیم