مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 09:002021-01-05اقتصادي

گاز 7 شهرستان ایلام به تجهیزات بحران مجهز شد


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: 7 اداره گاز شهرستان در این استان به تجهیزات بحران مجهز شدند تا در مواقع اضطراری استفاده شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام، عباس شمس اللهی روز سه شنبه اظهار داشت: این تجهیزات با صرف هزینه پنج میلیارد و 600 میلیون ریال برای شهرستان های دره شهر ، دهلران، مهران، سرابله، ایوان، آبدانان و ملکشاهی هزینه تا به وسایل و امکانات بحران در مواقع ضروری تجهیز و بکارگیری شوند.

وی افزود: برای هر کدام از نواحی گاز در شهرستان های استان ایلام 22 قلم تجهیزات بحران خریداری شده و در مجموع برای این تعداد شهرستان هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام هدف از خرید این تجهیزات را آمادگی قبل از بحران، شناسایی هرچه بهتر برای مقابله و کنترل و حفظ جریان پایدار گاز عنوان کرد.

شمس الهی یادآور شد: با نصب این تجهیزات، امکان واکنش در شرایط اضطراری به صورت مستقل برای هر یک از ادارات گاز نواحی در شرایط بحرانی و در صورت قطع هرگونه ارتباط با مرکز استان و سایر نواحی فراهم می شود.

وی اضافه کرد: اینگونه تجهیزات در راستای کنترل و مدیریت حادثه و شرایط پیش آمده به منظور کاهش آسیب ها، تلفات و صدمات و همچنین پایداری خدمات گاز رسانی خریداری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز 7 شهرستان ایلام به تجهیزات بحران مجهز شد

گاز 7 شهرستان ایلام به تجهیزات بحران مجهز شد